Dec 31, 2009 | By: tOk aKi mOiN

pInDaH..mEsOrAt..sEkOlAhHhH...

Wahhh dah lame betul aku x updates blog aku nih..bukan dah lupe ah..tapi bz skit..yelaa kene ngemas2 barang sebab nak berpindah rumah..yang jadi masalahnya pindah tu bukan jauh punnn..dekat aje ah tak sampai 10 km pun dari rumah yang aku sewa sebelum ni..tapi letihnya same aje ngan berpindah ke tempat yang jauh..

Sekarang ni aku dah pun masuk ke rumah baru ??!!! (baru ke..?) hehe...kire baru la...tapi umah dah nak kusam..kuartes la katakan..jenuh juga la ngemas umah baru tuhhh..ngecat2 dinding..ngemop2 lantai..tukang2 yang mane nak tercabut..bole tahan la penatnya..tapi banyak2 terima kasih la kat kawan2 yang datang nolong aku..bogo,ucu,tat budin,long bidin dan yang lain2 tu jasa mu akan ku tuntut lagi wahahaha..

Semalam (30/12/2009) dah setat mesorat guru yang pertama..bole tahan juga agihan tugas tahun depan..ari ni plak (31/12/2009) ada sesi bayar yuran untuk pelajar tahun 2 - 6..bebudak tahun 1 plak ada orentasi...hero2 gak budak tahun 1 nih hehe..tapi bile tengok2 semula dah banyak perubahan jika nak di bandingkan deengna pelajar2 tahun 1 yang dolu2...bebudak sekarang ni dah berani..tak payah mak bapak nak nunggu demeh tu kat luar kelas lagi hehe..

Tapi pe2 pun selamat bersekolah...but jangan lupe plak esok dah berubah tahun lagi kita ni..sok dah masuk tahun 2010..so perbanyakkan lah ibadah..kurangkan kemungkaran..sebab kite kene ingat usia dunia dah semakin meningkat dan uzur..so sendiri mau ingat laaaa..pe2 hal pun marilah kita berubah kearah kebaikan..GO..GO..GABANNN...!!!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails