Dec 21, 2009 | By: tOk aKi mOiN

lEtIh lA wEhHhHhHhh...

Sedar tak sedar dah nak buka sekolah..terasa bz gak akunye..bukan bz nak beli baju anak2 sekolah hehe..tapi kene pindah umah..baru je setahun aku pindah ke umah sewa aku ni..dah nak kene pindah lagi..letih ngemas barang2 pun tak hilang lagi..aduiii...

Kali ni aku kene pindah ke kuartes sekolah...sebab tahun depan kene jadi warden..ntah la..mesti tak larat jadi arden..walaupun penghuninya 50 oranag jer..susah jagu kita nak jaga budak sekolah rendah ni..kadang2 'peel' diorang ni tak boleh nak agak..

Warden lame dulu ada cite..budak2 ni kene perati sokmo..banyak aktiviti2 yang 'BERFAEDAH' di lakulkan tanpa pengetahuan warden..salah satunya aktiviti yang paling popular budak2 serama kat sini ialah mandi dalam kolah..wahhhh mesti telio nak mandi swimming pool gamaknya..dengo kabo siap wat renang berirama lagi..parah budak2 ni..

Tapi takpe la..ni mungkin pengalaman baru wat aku..yela kalu tak, tak merasa hehe..tapi pe2 hal pun memang letih nak berpindah randah ni..ari ni tadi cat kuartes yang aku nak bertapa tu nanti..saje nak cat baru..macam dah uzur aje hehe..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails