Dec 14, 2009 | By: tOk aKi mOiN

bErtEmU...bErpIsAh....


Wahhh dah 2-3 ari aku tak update blog aku ni...byk ngat mslhnye...mule2 broadband wat hal (bukan x byr bill ek..) xda line...lagi pun ada 2 org member aku pindah...so kn tlg angkat barang2 ia...

Sedar x sedar dah lame aku kije kat Kuala Medang
ni..dah msk tahun ke 4 ni hah..dulu camtu gak kat lanai...sedar2 aje dah 4 tahun jg..dlm tak sedar tu lah bnyk perkara yg berlaku dlm hidup ni...perkara yg peling
penting dlm hidup kita ni KAWAN..! betul tak..?(pendapat aku ni...) pe rasenye jika kita xda kawan...penah tak kowang tepikir...kalu aku xda kawan mau serabut hidup ni..pada aku kaan tu penting...walaupun kadang2 kawan blh mkn kawan...tapi tetap kawan hehe...

2 orang kawan aku dah bertukar...sorang ke Muazam Kuantan n' sorang lg ke Indera Mahkota Kuantan gak..yg tukar ke Muazam tu Syed namenye...lama gak aku berkawan ngan ia..dari stat aku posting ke Lanai du smp la skrg ni...aku ngan ia dok serumah mase bujang2 dulu..maknenye kire lama gak la berkawan...bnyk gak kenangan mengong2 mase ngan dia ni...

Kawan yg sorang lagi ni shshril namenye...budak Permatang Badak Kuantan..dan 2 tawun aku kamceng ngan ia...awal tahun ni aku bejiran ngan ia..so lg kamceng la kiteworang...now dah gerak ke kuantan...baru je ia blah hehe..sedih gak kawan2 sume dah xda...

Tapi xda hal..yg hilang pasti akan berganti...yg penting kita ramah ngan orang...jgn menyombong cam monyet plak..kalu nak nyombong g dok dlm utan laaa...

Pada yg kawan2 yg dah bertukar tu " slamat maju jaya..." go..go..GABAN...!!! hehe...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails